משלוח מהיר 1-5 ימי עסקים לכל הארץ​

מוצרי ה-Best Sellers לשנת 2023 ✨

גלו את מוצרי האיפור החובה שלנו, הנמכרים ביותר לשנת 2023!
המוצרים הנמכרים ביותר הללו זכו לפופולריות בזכות יכולתם לשפר את היופי הטבעי. בואי נצלול לפרטים על הפריטים הנחשקים שהפכו למרכיבים בסיסיים בשגרת היופי של מאות נשים ברחבי הארץ.

  1.  קרם סיסי CC Cream:

סיסי קרים CC Cream הוא אחד מהמוצרים החדשים שלנו, והוא לגמרי שינה את חוקי המשחק. הפורמולה המושלמת של טיפוח ואיפור עם נוסחה חדשנית המספקת לחות, הגנה גבוהה מהשמש (SPF 50) וכיסוי עדין של מייקאפ. התוצאה היא גוון פנים אחיד עם זוהר טבעי, מה שהופך את ה-סיסי קרים לבחירה אידיאלית עבור מי שמחפשת בסיס טבעי שמעניק לחות והגנה.

  1. פריימר פנים מט במרקם משי:

הכיני את העור שלך לאיפור מושלם עם הפריימר לפנים שלנו, המרקם המשי שלו יוצר בסיס חלק לאיפור תוך הפחתת אדמומיות, מזעור מראה הנקבוביות וטשטוש קמטוטים. פריימר זה מתאים לכל סוגי העור, כולל עור רגיש או פגום. עם תוספת SPF 15, הוא גם מספק הגנה מפני קרני שמש מזיקות, ומבטיח שהעור שלך יישאר בריא וזוהר.

  1. פלטת פנים Blush & Glow:

השיגי מראה זוהר ושזוף עם פלטת הפנים BLUSH & GLOW. פלטה שמכילה גוון ברונזר, גוון סומק וגוון היילייטר.הנוסחה הפיגמנטית מתמזגת ללא מאמץ, מספקת סומק טבעי של צבע וזוהר עדין ומחמיא.

  1. צללית פיגמנט לגבות:

צללית גבה לעיצוב והגדרת הגבות, ממלאת אזורים דלילים, ויוצרת מראה גבות מוגדר ומלוטש. צללית הגבה זמינה בשלושה גוונים, ובעלת פורמולה עמידה לשמירה על גבות מטופחות לאורך כל היום.

  1. קונסילר נוזלי בעל כיסוי גבוה:

הסתירי את פגמי העור עם הקונסילר הנוזלי שלנו בעל כיסוי גבוה. קונסילר רב תכליתי זה מציע כיסוי יוצא דופן ומסתיר ביעילות פגמי עור. הנוסחה קלת המשקל משתלבת בצורה חלקה עם כל סוגי האיפור, ומותירה גימור טבעי. אפשר להשתמש בקונסילרים שלנו גם כדי ליצור הארות והצללות.

  1. ביבי קרם BB Cream:

לקבלת גוון זוהר ולחות עם מגע של כיסוי, ביבי קרם BB Cream הוא אופציה מעולה. דמי מייקאפ שמעניק לחות והגנה מהשמש. כיסוי קל וטבעי ליצירת מראה אחיד וזוהר. מקדם ההגנה הגבוה הנוסף מבטיח שהעור שלך יישאר מוגן מקרני השמש המזיקות.

ששת מוצרי האיפור הנמכרים ביותר שלנו לשנת 2023 הפכו פופולריים בזכות יכולתם לספק גם יתרונות יעילים לטיפוח העור וגם תוצאות איפור מדהימות. 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות :)

      הצטרפות למועדון של מיקה

      קופונים והטבות, מידע על מוצרים חדשים ופעילויות. נשמח אם תצטרפי אלינו!